V naší oblíbené Oáze v Říčanech jsme se v květnu sešli s manažery kontaktních center a hledali jsme co nejkonkrétnější odpovědi na otázku - jak budovat úspěšné kontaktní centrum. Probrali jsme, co to ten úspěch vlastně je. Poslechli si živý příběh přetváření kontaktního centra v České pojišťovně a novinky směřující ke svobodě z kontaktního centra...

Deník OpenOne
Znalostní bázi v Pražské plynárenské budou využívat desítky nových uživatelů z externí sítě společnosti. Pro jejich potřeby jsme vytvořili novou instanci aplikace, do které je možné se přihlásit pomocí jména a hesla a která sdílí stejnou databázi. Takové řešení pak usnadňuje práci správcům obsahu. Současně se s uživateli podíváme na využití...
Uskutečnili jsme workshop zaměřený na práci s nahrávkami hovorů, formuláři a zpětnou vazbou pro klíčové teamleadery v kontaktním centru České spořitelny v Prostějově. Vyzkoušeli jsme si jednoslovní hodnocení a diskutovali o zapeklitých nahrávkách a jejich hodnocení.
U nás v OpenOne na břehu Vltavy v Holešovicích jsme uvítali prodejní týmy společnosti PRE. Ve speciálním workshopu jsme se podívali na zub prodávání. Začali jsme u jeho smyslu prodávání, pokračovali k hledání potřeby a končili konkrétními zdokonaleními prodejních dovedností.
Akce pro manažery České spořitelny
Bylo nám ctí pro útvar Operations České spořitelny připravit setkání cca 40 jeho manažerů. Provedli jsme účastníky celým dnem. Inspirovali jsme prostřednictvím zajímavých videí, nabídli prostor pro sdílení a tvoření v menších kruzích i společné sdílení a inspiraci všech účastníků společně. Snažili jsme se manažery podpořit v tom, aby si každý našel...
Upgrade znalostní báze OnePlace v Conectart
Společnost Conectart se vrhla do modernizace znalostní báze a společně jsme jejich stávající verzi upgradovali na nejnovější 3.14. Nová verze nahradila jejich "stařičkou" OnePlace a nabídla jim tak mnoho nových funkcionalit jako například hromadný import, vylepšené hledání, nový HTML editor, historii připomínek nebo rozšířené notifikace.
Povedlo se nám krásně propojit svět kontaktních center se světem neziskových organizací. Na společném workshopu jsme s lidmi z organizací Lékaři bez hranic, Amnesty International, Člověk v tísni a dalších probírali specifika hodnocení hovorů zaměřených na získávání darů a nových dárců po telefonu.
V E.ON Česká republika jsme nezaháleli!
Ani v dalším období jsme ve společnosti E.ON nezaháleli a ve spolupráci s business uživateli, vedením kontaktního centra a IT jsme ve pokračovali na dalším rozvoji OneSolution.
Setkání uživatelů znalostní báze
V polovině května proběhlo v prostorách OpenOne Setkání uživatelů znalostní báze OnePlace.
Už jsme si zvykli na to, že snídaně lidí z kontaktních center pořádaná u nás v OpenOne je příjemnou událostí, na kterou se těšíme. Tentokrát jsme naše setkání díky Honzovi Pastejříkovi okořenili novinkou.
Vylepšení našich řešení v pojišťovně AEGON
Záleží nám na tom, aby naše řešení pomáhala. Proto pravidelně navštěvujeme call centra našich zákazníků a sbíráme zpětnou vazbu na řešení přímo od operátorů, teamleaderů a ostatních provozních rolí. To jsme udělali i v pojišťovně Aegon. Připravili jsme balíček úprav zvyšující komfort použití jak řešení OneSolution, tak řešení znalostní báze...
Řešení OneSolution bude mít brzo i Chat!
Průběžně neustále investujeme do interního rozvoje řešení OneSolution. Mezi nejvýraznější změny, které obsahuje nové verze, patří změna způsobu přihlašování ke komunikačním kanálům. Operátor se hlásí k emailům, odchozím a příchozím hovorům a nově také k Chatu.
Benchmarking už se vaří
Nastala nám radostnější fáze tvorby OpenOne Benchmarkingu 2016. Máme už odkontrolována všechna data, vznikají velké tabulky a přehledné grafy. Zkrátka jsme se do všech těch údajů zakousli a žvýkáme a žvýkáme.
Moc zajímavý konzultační projekt zaměřený na vytvoření koncepce fungování Zákaznického centra a jeho rozvoje se společnosti Union na Slovensku se chýlí k závěru.
Článek s obrázky
Obrázky skvěle doplní obsah článku a vzbudí ve čtenářích zájem ho otevřít. První obrázek se zároveň zobrazí i v náhledu. Zajímavý úvodní obrázek vám tak pomůže zvýšit atraktivitu vašeho článku.
Setkání se náramně vydařilo. V dopoledním bloku jsme měli možnost poslechnout si, jak vedou svá call centra Česká pojišťovna, BNP Paribas (Cetelem) a VZP a s jejich zástupci pak zjišťovat více informací v menších kruzích. Odpoledne jsme pak v týmech po 10 členech diskutovali témata, která aktuálně teamleadery v daném týmu nejvíce zajímaly....
Článek s tipy pro úpravu textů
Úvodní odstavec čtenářům sděluje hlavní téma článku. Pokud jej zobrazíte i v přehledu všech článků, pomůžete čtenářům s rozhodováním, který příspěvek je pro ně zajímavý. Nezapomeňte úvodní odstavec odlišit od zbytku textu. V následujících řádcích najdete další tipy, jak články upravovat.