Deník OpenOne

V naší oblíbené Oáze v Říčanech jsme se v květnu sešli s manažery kontaktních center a hledali jsme co nejkonkrétnější odpovědi na otázku - jak budovat úspěšné kontaktní centrum. Probrali jsme, co to ten úspěch vlastně je. Poslechli si živý příběh přetváření kontaktního centra v České pojišťovně a novinky směřující ke svobodě z kontaktního centra...

Znalostní bázi v Pražské plynárenské budou využívat desítky nových uživatelů z externí sítě společnosti. Pro jejich potřeby jsme vytvořili novou instanci aplikace, do které je možné se přihlásit pomocí jména a hesla a která sdílí stejnou databázi. Takové řešení pak usnadňuje práci správcům obsahu. Současně se s uživateli podíváme na využití...

U nás v OpenOne na břehu Vltavy v Holešovicích jsme uvítali prodejní týmy společnosti PRE. Ve speciálním workshopu jsme se podívali na zub prodávání. Začali jsme u jeho smyslu prodávání, pokračovali k hledání potřeby a končili konkrétními zdokonaleními prodejních dovedností.

Bylo nám ctí pro útvar Operations České spořitelny připravit setkání cca 40 jeho manažerů. Provedli jsme účastníky celým dnem. Inspirovali jsme prostřednictvím zajímavých videí, nabídli prostor pro sdílení a tvoření v menších kruzích i společné sdílení a inspiraci všech účastníků společně. Snažili jsme se manažery podpořit v tom, aby si každý našel...

Společnost Conectart se vrhla do modernizace znalostní báze a společně jsme jejich stávající verzi upgradovali na nejnovější 3.14. Nová verze nahradila jejich "stařičkou" OnePlace a nabídla jim tak mnoho nových funkcionalit jako například hromadný import, vylepšené hledání, nový HTML editor, historii připomínek nebo rozšířené notifikace.

Povedlo se nám krásně propojit svět kontaktních center se světem neziskových organizací. Na společném workshopu jsme s lidmi z organizací Lékaři bez hranic, Amnesty International, Člověk v tísni a dalších probírali specifika hodnocení hovorů zaměřených na získávání darů a nových dárců po telefonu.

Ani v dalším období jsme ve společnosti E.ON nezaháleli a ve spolupráci s business uživateli, vedením kontaktního centra a IT jsme ve pokračovali na dalším rozvoji OneSolution.

Záleží nám na tom, aby naše řešení pomáhala. Proto pravidelně navštěvujeme call centra našich zákazníků a sbíráme zpětnou vazbu na řešení přímo od operátorů, teamleaderů a ostatních provozních rolí. To jsme udělali i v pojišťovně Aegon. Připravili jsme balíček úprav zvyšující komfort použití jak řešení OneSolution, tak řešení znalostní báze...

Průběžně neustále investujeme do interního rozvoje řešení OneSolution. Mezi nejvýraznější změny, které obsahuje nové verze, patří změna způsobu přihlašování ke komunikačním kanálům. Operátor se hlásí k emailům, odchozím a příchozím hovorům a nově také k Chatu.

Nastala nám radostnější fáze tvorby OpenOne Benchmarkingu 2016. Máme už odkontrolována všechna data, vznikají velké tabulky a přehledné grafy. Zkrátka jsme se do všech těch údajů zakousli a žvýkáme a žvýkáme.

Obrázky skvěle doplní obsah článku a vzbudí ve čtenářích zájem ho otevřít. První obrázek se zároveň zobrazí i v náhledu. Zajímavý úvodní obrázek vám tak pomůže zvýšit atraktivitu vašeho článku.

Setkání se náramně vydařilo. V dopoledním bloku jsme měli možnost poslechnout si, jak vedou svá call centra Česká pojišťovna, BNP Paribas (Cetelem) a VZP a s jejich zástupci pak zjišťovat více informací v menších kruzích. Odpoledne jsme pak v týmech po 10 členech diskutovali témata, která aktuálně teamleadery v daném týmu nejvíce zajímaly....

Úvodní odstavec čtenářům sděluje hlavní téma článku. Pokud jej zobrazíte i v přehledu všech článků, pomůžete čtenářům s rozhodováním, který příspěvek je pro ně zajímavý. Nezapomeňte úvodní odstavec odlišit od zbytku textu. V následujících řádcích najdete další tipy, jak články upravovat.

Jednoduché a krátké články vám pomohou udržovat čtenáře v obraze. Zajímavý úvodní odstavec a stručný, informativní obsah zaručí, že se k vám budou rádi vracet pro další novinky.

Přečtěte si jako první, co je nového