Creditas - OneSolution EVO
Ve společnosti Creditas jsme do produkčního prostředí nasadili řešení OneSolution EVO integrované s naší partnerskou telefonií UCS. Řešení OneSolution EVO slouží ve společnosti Creditas pro podporu zpracování telefonických a e-mailových požadavků jejích klientů i neklientů. Umožňuje Kontaktnímu centru vytvářet odchozí telefonické kampaně pro podporu i prodej. Předávání vzkazů a úkolů na papírkách nebo v osobních emailech nahradily Interní úkoly v řešení OneSolution EVO.
Uživatelé KC mohou klientům zasílat informace i formou SMS zpráv. Karta klienta synchronizovaná se CRM systémy Banky poskytuje uživatelům všechny důležité osobní, kontaktní a obchodní informace, včetně přehledu produktů (a to i těch disponentních) a "na jedno kliknutí" umožňuje vyvolat nad daným klientem automatické akce. Centrální komunikační historie Banky Creditas je obohacena o informace z řešení OneSolution EVO. Rozhraní řešení OneSolution EVO jsou využívána Campaign Management systémem, který je pomocí nich schopen zakládat odchozí kampaně, importovat do nich data, včetně možnosti data dočasně nebo trvale vyřadit. Aktuálně probíhá BabySitting období, kdy se dolaďují poslední drobnosti.