Dopékáme Benchmarking kontaktních center 2017
Pět let se snažíme porovnávat situaci jednotlivých kontaktních center. Stále přidáváme nové úhly pohledu. Tentokrát máme vyjádření i 1.065 zaměstnanců a 9.100 zákazníků.
Pokračujeme ve
zpracování dat posbíraných v rámci letošního ročníku porovnávání
kontaktních center. Tvoříme zprávu, kterou budeme na konci dubna rozesílat
jednotlivým účastníkům. Diskutujeme o možné interpretaci dat, nejlepším
grafickém zobrazení i o trendech, které nám za těch pět realizovaných ročníků
už pěkně vycházejí. Je to práce se spoustou, spoustou čísel. Je to práce občas
úmorná, ale věříme, že i smysluplná. Právě díky srovnání s ostatními
v oboru mohou manažeři kontaktních center lépe plánovat rozvoj svých
provozů a mohou udělat konkrétní kroky k tomu, aby se právě do jejich
kontaktních center operátoři, teamleadeři a ostatní opravdu těšili. Naše
srovnání je určené výhradně pro skupinu účastníků. Pokud chcete mít přístup
k unikátním informacím z oboru kontaktních center, přidejte se
k nám v dalším ročníku, moc rádi vás do srovnání zahrneme. Každoročně
se OpenOne Benchmarkingu účastní přes 20 významných společností z odvětví
bankovnictví, pojišťovnictví, utilit a dalších odvětví.