E.ON – Co nového přínáší rozvoj aplikace JFP?
Během druhé poloviny letošního roku jsme pokračovali v rozvoji naší aplikace JFP. Realizovali jsme například následující vylepšení:
Leady – úpravy formulářů, nastavení k C4C a konzultace
Pokračující podpora nabírání a zpracování leadů, optimalizace a úpravy kontrol při zadávání.
Smart IVR dopady na JFP
Kompletní přechod telefonního IVR na rozhraní SmartIVR, včetně zobrazení přepisu hovoru a dalších informací na telefonní kartě JFP.
Konzultace ohledně dalších návazných prací a testování možností komunikace mezi SmartIVR, MiCC a JFP, které budou realizovány v 1Q 2025.
DWH data, konzultace
Kompletní analýza všech dat předávaných do DWH, následné úpravy a doplnění dalších potřebných položek, včetně přegerování dat od 1. 1. 2018.
Drobné změnové požadavky
Optimalizace a drobné úpravy na JFP klientovi pro větší komfort a potřeby operátorů jako např. změna bodového ohodnocení e-mailů, rozšíření rozhraní pro Ipsos a SentiSquare, úpravy reportů, možnost barevného označení NBA nabídek a další.