NLP - metody čtení textu
NLP
(Natural Language Processing) metody čtení textu našim zákazníkům umožní velmi
kvalitní analýzu textů napříč všemi komunikačními kanály. Pokud je prostředí
zákazníka vybaveno i přepisem hlasu na text, může mít velmi rychle
k dispozici přehled na celým kontaktním centrem a to nejenom o počtu
komunikací a jejich typu, ale i o obsahu. Tato nová AI řešení dokáží
kvantifikovat, o čem zákazníci píší. Tzn. jako manažer KC nevím např. jen, že
mi přišlo X stížností, ale i o čem jich většina je. Stejně tak lze aplikovat tyto nástroje na analýzu komunikací a použít je například pro automatizované kódování (přepsaných) hovorů a všech textových komunikací. Tím lze ušetřit drahocenné vteřiny operátora a opět o kousek
zjednodušit jeho každodenní rutinu. Jako strategického partnera pro AI
technologie jsme si vybrali společnost SentiSquare, jejichž řešení stejně jako
jejich tým nám osobně připadají pro tyto naše záměry nejvhodnější.