OneSolution EVO - WebChat v novém hávu a INBOX
WebChat v novém hávu!
V rámci kontinuální modernizace a s tím spojené optimalizace našeho jednotného desktopu OneSolution EVO došlo i na kanál webchatu a sociálních sítí. Uživatelské rozhraní pro zpracování webchatových zpráv a zpráv z messengerů tak dostalo zcela nový layout, který odpovídá standardu tohoto nového řešení. Kromě sjednocení grafického rozložení ovládacích prvků s ostatními již modernizovanými komunikačními kanály došlo i k optimalizaci rychlosti odezvy, což jistě ocení především operátoři, kteří tento typ komunikací zpracovávají. 👍🏻
INBOX
Další oblastí modernizace, na kterou jsme se zaměřili, je správa fronty čekajících úkolů a komunikací. Díky možnostem nové technologie pracujeme na ergonomickém a uživatelsky přívětivém rozhraní pro správu INBOXu. Velký důraz klademe i na rychlost odezvy, a to i pro provozy, kde jsou ve frontě až desítky tisíc úkolů, které čekají na zpracování. Těšíme se na první ohlasy z řad našich klientů, až jim toto nové pojetí původní "Správy jednotné fronty" představíme v praxi.🙂