Redesignovaný proces registrace škodní události
V průběhu léta byl do produkce české UNIQA pojišťovny nasazen redesignovaný proces registrace škodní události. Proces byl kompletně předělán za pomocí moderních technologií. Proces tak byl výrazně urychlen a zpřehledněn, přičemž současná podoba aplikace umožňuje snadnější budoucí rozvoj. Po několika měsících provozu nám zástupci UNIQA pojišťovny potvrdili, že dle měření došlo k prokazatelné úspoře času potřebného pro registraci škodních událostí a registrace je tak nejrychlejší za posledních několik let.
Koncem září byla tato verze implementována i do slovenské UNIQA poisťovny, kde aktuálně probíhá seznamování s touto novou verzí.
Dále v průběhu září byly implementovány drobné úpravy pro outboundové callcentrum, které zpřehledňují orientaci operátorům (barevně zvýrazněné priority jednotlivých úkolů,...) a byly nakonfigurovány nové reporty, pro přesnější zobrazení potřebných dat pro supervizory.