UNIQA – Webchat pro IT HelpDesk – Vocalls chatbot
Na začátku června jsme ve spolupráci se společností Vocalls spustili Webchat pro IT Helpdesk společnosti Uniqa CZ a SK.
IT Helpdesk má vlastní instanci řešení OneSolution EVO, aby byla striktně oddělena klientská data od zaměstnaneckých dat. Karty klientů tvoří všichni zaměstnanci společnosti. Pokud má zaměstnanec z Čech či Slovenska například technický problém s nefunkčním přístupem do nějakého systému, nebo pokud potřebuje technickou pomoc, může problém řešit prostřednictvím webchatu provozovaném na intranetu společnosti UNIQA. Dotaz/problém je předán nejprve na chatbota (Vocalls), který se snaží problém zaměstnance vyřešit či nasměrovat na správné místo hlášení problému, a sdělí mu, co si má připravit za podklady. UNIQA dala chatbotu jméno Frankie. Pokud si s požadavkem Frankie neví rady, může jej v pracovní době předat na svého lidského kolegu z IT Helpdesku.
Jsme rádi, že jsme díky UNIQA mohli rozšířit naši "Evičku" o dalšího poskytovatele autonomního chatbota – tentokrát od společnosti Vocalls.