Workshop hodnocení kvality a zpětná vazba pro teamleadery v České spořitelně
Uskutečnili jsme workshop zaměřený na práci s nahrávkami hovorů, formuláři a zpětnou vazbou pro klíčové teamleadery v kontaktním centru České spořitelny v Prostějově. Vyzkoušeli jsme si jednoslovní hodnocení a diskutovali o zapeklitých nahrávkách a jejich hodnocení.
Díky opravdu kolegiální atmosféře a velkému množství
osvědčených zkušeností většiny účastníků jsme během dvou dní mohli společnými
silami přispět k tomu, aby se hodnocení kvality a zpětné vazby
v České spořitelně posunuly zase o kousek dál. Pomohlo tykání, připravené
nahrávky, sdílení v kruhu,
brainwriting, ale i aktivizační prvky jako 7UP a test pozornosti
s házením. Zkrátka to nebyla nuda, kdo chtěl, odnesl si nápady, které může
vyzkoušet hned v praxi. Hlavním přístupem OpenOne ve workshopech je
sdílení a úcta k názorům a zkušenostem, které již v týmu jsou.