Deník OpenOne

Rozvoj v E.ON

20.12.2017

Ve společnosti E.ON, která nás nenechá v dobrém smyslu slova chvilku odpočinout :), jsme realizovali hned několik změnových požadavků. Za zmínku stojí bez pochyby projekt eCotract, kde jsme zprovoznili automatický import dat Leadů přicházejících z webu do naší jednotné fronty požadavků, dále pak redesign Dashboardu obsahující změnu ergonomie...

Naše vize CoolCenter nás plně pohltila. Na první kvartál připravujeme pokračování našich (ne)Konferencí i CoolWorkshopů. CoolWorkshopy jsme připravili i zcela nové, takže aktuálně najdete v naší nabídce témata Hodnocení hovorů a poskytování zpětné vazby, Jak pracovat s vnitřní motivací, Inovace ve vedení kontaktních center, Jak může osobní "Proč?"...

Na konci listopadu jsme po pěti letech přesunuli pražské sídlo firmy do nových prostor, na dohled od těch stávajících. Stěhování bylo náročné, časově napjaté ale užili jsme si při něm i spoustu legrace. Kanceláře teď máme na poloostrově v Holešovicích. Ze všech oken vidíme řeku a to je moc hezký pohled. Teď nás čeká doladit různé detaily a...

Máme velkou radost z toho, že se nám daří měnit pravidla hry a nastartovat významně jiné "chování" velkých firem k jejich kontaktnímu centru. Děláme to prostřednictvím tzv. Koncepce kontaktního centra. Pomáháme v ní sladit očekávání od vedení společnosti a interních zadavatelů s reálnými možnostmi jejich naplňování ze strany Kontaktního centra. Na...

Vizi CoolCenter šíříme i mimo kontaktní centra. Vytvářením míst, kam lidé chodí rádi pracovat, provádíme i jiná oddělení, resp. už i jiné firmy a nejenom call centra. Letos se nám podařilo uspořádat dvě (ne)Konference a jednu Snídani, kde jsme s majiteli a leadery firem hledali to, jak najít rovnováhu a vytvořit ve firmách prostředí, kam budou...

připadá mi, že úvod našeho posledního newsletteru za minulý rok jsem psal před několika měsíci a ne před rokem..:-).

Prostřednictvím intenzivních pozorování, workshopů a diskuzí jsme provedli vedení kontaktního centra ČSOB Pojišťovny projektem zaměřeným na vylepšení provozní situace a nastartování dlouhodobě udržitelných změn v jeho fungování.

Máme radost, že další společnost nám dala důvěru a požádala nás o vytvoření koncepce kontaktního centra. Bavilo nás spolupracovat s nejvyšším vedením Broker Consulting a diskutovat budoucí pozici kontaktního centra.

S potěšením jsme pomohli pojišťovně Cardif projít celý stávající proces sběru zpětné vazby klientů v souvislosti s řešením pojistné události. Cílem bylo najít nejlepší možný způsob dotazování, který nebude klienty zatěžovat a přinese zajímavé výsledky.

Přinesli jsme po delší době dvou energii do řad O2. Prostřednictvím neformálního workshopu jsme s manažery kontaktního centra hledali odpověď na společné PROČ?. Cílem tedy bylo pojmenovat východisko pro využívání síly vnitřní motivace.

Připravili jsme speciální dobíjecí workshop pro operátory Pražské energetiky. Kromě komunikačních dovedností a zvládání konfliktů jsme se věnovali i osobním východiskům pro práci v kontaktním centru.

Bylo nám velkou ctí, že jsme mohli spolupracovat se společností ČEZ Prodej a být součástí týmu, který hledal rezervy a náměty na vylepšení péče o zákazníky. Pod naším vedením určený projektový tým hovořil s více než 400 operátory a 30 teamleadery. V průběhu dvou měsíců jsme pomohli specifikovat okolo 200 konkrétních návrhů v oblastech cílů, způsobů...

V průběhu léta byl do produkce české UNIQA pojišťovny nasazen redesignovaný proces registrace škodní události. Proces byl kompletně předělán za pomocí moderních technologií. Proces tak byl výrazně urychlen a zpřehledněn, přičemž současná podoba aplikace umožňuje snadnější budoucí rozvoj. Po několika měsících provozu nám zástupci UNIQA pojišťovny...

Vývoj OnePlace nezadržitelně pokračuje a máme tu již další novou verzi 4.1. Stejně jako předchozí verze 4.0, která se již zabydluje u většiny zákazníků, tak i verze 4.1 přináší průlomovou změnu, i když na první pohled není pro uživatele vidět. Tato změna spočívá v náhradě stávajícího MS Search serveru, který zajišťoval prohledávání příloh za jinou...

OneCHAT

13.12.2017

Po několika měsících vymýšlení, ověřování, ladění a vylepšování se nám podařilo úspěšně dokončit nový modul OneCHAT pro zpracování one2one komunikací. Řešení OneSolution je tak bohatší o další komunikační kanál a pokrývá všechny běžně používané způsoby komunikace zákazníků. Modul budeme dále rozvíjet o budoucí podněty našich klientů, kteří jej...

V rámci prostor OpenOne máme jednu zvláštní místnost - Relax. Jsou v ní jen polštáře, vysoký koberec a klid. Právě tady proběhl veřejný workshop zaměřený na téma Autonomie a komunikace. Věnovali jsme se společnému hledání autonomie v práci z pohledu způsobu, času a místa.

Je to tady! Končí trápení s HTML editorem. Proč témata needitovat rovnou ve Wordu, Excelu nebo Powerpointu? Všechny dokumenty, které od této verze do OnePlace naimportujete, budete moct editovat z pohodlí nástroje, kde dokument vznikl. Tuhle vlastnost nemá žádná znalostní báze.

Letošní setkání k Benchmarkingu kontaktních center bylo parádní. Ocitli jsme se všichni na jedné lodi, konkrétně na Rohan Boat v Praze Holešovicích. Vltava kolem nás spokojeně a líně plynula a nám se povedlo sdílet neformální atmosféru a otevřenost. Žádné zdlouhavé ukazování grafů. O výsledcích a budoucnosti odvětví kontaktních center jsme si...

Poslední předprázdninová (ne)Konference kontaktních center byla věnována Prodeji. Prodeji na příchozích i odchozích hovorech. Své zkušenosti nejdříve sdíleli zástupci společností E.ON Česká republika a ING Bank. Pak jsme pracovali ve skupinkách. Diskutovali jsme a hledali řešení jako motivovat členy prodejních týmů a jak nejlépe vést "pečovatele" k...

Stále vylepšujeme naše OneSolution. Mezi větší změny patří způsob přihlašování ke komunikačním kanálům. Uživatel si sám volí, ke kterému z dostupných komunikačních kanálů se přihlásí (email, hovory in/out nebo chat). V rozhodování mu napomáhá signalizace o aktuálním stavu/zatížení daného komunikačního kanálu v podobě semaforu (červená, oranžová,...

Milí přátelé z kontaktních center, na začátku léta, v čase jahod, třešní a chlazených nápojů se mnozí umí radovat ze života s větší lehkostí než v sychravém listopadu. Za sebe vám všem moc přeju, abyste pro takovou radost našli důvod v každém dni. My v OpenOne se snažíme dodávat do odvětví kontaktních center pozitivní energii a odvahu ke změnám....

Přečtěte si jako první, co je nového